pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Friday, July 17, 2009

:: SALAM PENUH KEMAAFAN ::

salam semua.. dekat seminggu aku x memblog kan..he he.. sorry geng..sepi tanpa berita.. ekcli..jumaat ari tu yg last aku pos update tu.. aku g interview.. kat tempat adik aku mak de anak2 aku keje.. mula nya aku sesaje jer anto borang minta keje.. sebab aku tension.. aku minta receptionist je kalo korang nak tau.. gaji ciput.. hari isnin aku start keje.. sebagai coordinator.. department public relation.. aku pun x paham sbb PR bawah HR.. entah ler..aku fenin.. tp bila aku teliti balik company aku nyer org. chart.. PR tu duk bawah Admin.. ikut ler labu.. gambo terbaru nnt aku suh hubby aku shoot dulu eh... daaa...erk..lupa bg tau.. aku kijer kat de stor..heh hegh..the store.. ari2 pusing lagu the store..dengar sore adibah noor..hu hi... daa..kat opis aku amat ler sijuk.. kalo pintu tu selalu tutup ler.. kalo masuk or kuar manusia yg x reti tutup pintu tu so aku naik fanas..fanas..

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin