pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Tuesday, July 7, 2009

:: +my sunday xtvt+ ::

Hari ahad tu asalnya nak bw Aniq g klinik.cucuk 6 bulan.heh heh.Kejap je masa berlalu..tup tup dah 6bln kan..cadang nak g awal pg..kononnya..hi hi..tp aku jd malas plak.siap betau hubby nak ajak nurul g ari Isnin coz dia cuti.hubby aku..dia ok je la..so ari tu lepas siap masak sup ikan merah.pergh..mahal gila ikan merah ek..kat sini rm22/kg..aku Amik 2slice je dah cost me rm25..humang ai..xpe la..dah beli pun n dah jd darah daging pun.. so lepas masak segala..baru la aku mandi..kuang2..kuar dr bilik air tgk hubby dok on9.nonet2 tido belaka.aku pun Amik kesempatan isi borang keje,boleh tsengguk lak aku.so cepat2 aku tya hubby nak keluar kul bape..pasal semalam hubby ada betau nak g Kuantan Parade cari barang member dia kirim..aku for sure nak ikut window shopping..lepas tu aku pun fly join kakak he he.. aku tersedar dlm sejam lepas tu sbb teringat hubby x lunch lg..aku mmg x ajak dia makan awal2 td sbb tau dia baru lepas pulun roti canai kongsi dgn kakak masa aku sibuk memasak.. dlm sisa2 ngantuk ada lg tu aku pun beridang lauk pauk seme..hubby ikut tolong skit2..lepas makan anak2 pun bangun..cam tau2 je dah masuk waktu berjalan heh heh.. lepas kemas2 meja..aku cam biasa dress upkan both my kids..hubby lelapkan mata jap mentara tu.. siap seme termasuk aku yg terkenal selalu lambat even aku dah awalkan diri hihhihi... and we r heading to..Kuantan Parade..saje jenjalan..window shopping..tp kami jln sampai tingkat 2 je..malas nak naik atas lagi.. ::. TADA...!! HASIL JALAN2 AKU..INILAH YG AKU DAPAT..UTK KEPUASAN DIRI .::

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin