pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Wednesday, July 8, 2009

*.:: monday blues ::.*

proses meng'hapdet' blog skang ni kkadang2 terdelay wat dek aku asik ajak g jenjalan he he..my both kid pun teramat ler lasak skang ni..adeq dgn cara dia..kakak dgn cara dia..phew..Fening kefala aku lagi...
isnin hubby aku gerak awal pagi dari umah even shift dia start kul 3ptg ekcli..tp pg tu ada majlis plak..'majlis semat calit'..he he he..dah tukar gelaran hubby..ari tu Konstable Amir Faisal..skang upgred sket dah jadi Lans Kopral Amir Faisal..

::. ++ aik..bajunye aje ?..org nyer..? percaya x korang..aku x pernah tgk hubby aku full dress beruniform..9 tahun kenal..4 tahun jd suami isteri..aku x pernah sekali pun tgk..hu hu..cam pelik kan ?..++ .::

berbalik pd xtvt isnin aku..kan makde depa ni cuti..so aku bw AdEq g Farabi..cucuk 6 bulan dia..kakak aku pos ikut makde p bank..kalo dia ikut aku jawabnya gegak gempita ler klinik tu he he..
sampai jer turn kami, aku pun masuk bilik no1..doc dah standby tunggu..settled check apa yg patut tiba lah masa yg di tunggu2..cucuk time..doc masuk dlm amik ubat n jarum..aDeQ ikut dgn mata..doc keluar..aDeQ tgk lagi..doc pegang peha aDeQ..dia pandang lagi..then doc swap tempat nak cucuk dgn kapas..aDeQ toleh pandang MaManya ni..aku senyum jer kat dia..pastu doc pun cakap; "ok..tahan sket yer.." :: doc ni suh aku tahan ker suh si baby yg tahan..cam ler AdEq paham..kikiki..::
then..in 2 second zzupp..jarum dah menusuk daging peha si tecit yg pejal tu..apa lagi..uwaaaa...meleleh2 air mata si tecit sakit sekejap..x sampai seminit dia senyap..tersedu2 sedih sgt..hehhehe..bila terpandang muka doc tu dia nangis semula sedih..maybe dia ingat doc buat dia..selesai cucuk pe seme after 6months lak nnt baru mai klinik semula..beres la tu..
lama plak tunggu budak klinik tu bg ubat..aku dah lenguh tgn n belakang pasal si tecit galak melompat2..lepas cucuk boleh nak melompat2 lg..mmg tahan lasak anak jantan aku ni..
lepas amik ubat aku keluar n join derang kat parking n we r heading to Kuantan Parade..saje aku nak tgk wajah baru The Store..adik aku kata barang murah sbb baru renovate..mmg murah..rambang mata aku..tp x boleh nak shopping sakan sbb bw nonet2 ni..
aku cuma beli botol susu utk lil princess n prince..hajat nak beli baju tp payah nak pilih sbb AdEq sibuk nak pilih sama..kakak toksah cakap ler..dia main sambar je..pastu tinggal kat department len..he he..kalo x nnt xder keje lak staff e store tu..
::..kakak merasmi botol baru..humang ai beso..12oz tu..tp bukan wideneck..::
::. aDeQ pun merasmi botol baru..beso?? x ler..yg ni 5oz jer bentuk wah pear..tp sbb shoot angle dr depan tu yg nampak beso..ha ha ha..::

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin