pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Thursday, July 9, 2009

.:. McDonald Teluk Cempedak .:.

lepas penat jalan2 kat Kuantan Parade ; selepas ini akan dirujuk sebagai KP ; we all balik umah sbb si kakak dah mula wat perangai.. lg pun kesian kat driver kami Alun, dengan kaki bersimen ikut pompuan2 ni shopping..he he he..
OTW balik umah tu singgah beli nasi kukus jer..sbb cam dah x sempat nak masak..citer pasal nasi kukus..sebelum ni kat area kuantan ni susah nak cari nasi kukus yang ada ayam goreng rempah, kuah kari, sambal belacan, acar dan keropok papedem (betul ke aku eja ni ?)...
memang ada tp selalunya nasi lemak kukus..nasi kukus ni utk makan tengahari..masa aku dok kat kerteh ari tu jenuh ler makan nasi kukus..kat kerteh byk restoran nasi kukus..kat kuantan ni aku baru jumpa gerai ni aje which is located area depan umah aku jer..senang aku nak beli har har har..
sesambil we all kemas umah..lepak2 membuta dan sebagainya..terbit plak idea nak g Teluk Cempedak a.k.a TC.. tujuan utama nak g adalah utk melantak McD..sbb dah lama x g McD..so mlm tu dekat kul 11 baru we all gerak ke TC..saje g memalam coz McD n KFC kat situ 24hours..
sebelum pegi aku sms hubby dulu minta izin wei..haram tau isteri kuar rumah x mintak izin suami..dah dapat green light baru lah senang hati aku nak bw anak2 jenjalan..hubby aku ni sporting orgnya..;)
ini ler sedikit gambar yg sempat aku snap sgn SE w660i aku..ada ke tepon walkman wat amik gambo..lepas ni aku nak upgrade ker SE cybershot ler coz kalo aku kuar mesti nak snap a few picca..x sesuai ler pakai yg walkman kot..ehhehhe..berangan tak hengat...
:: kakak dlm cubaannya melarikan diri dari mamarazzi yg x pernah puas mencuri piccanya ::
:: ini ler adik aku Alun..::
:: tgk mata AdEq..dah kul 12mlm pun still bercahaya lg..excited tgk org ramai ::
:: anak teruna aku ni pun cam kakak dia dah..pandai act depan kamera.. cute jer!! ::
:: tgk belakang aku..ada yg terhibur dgn gelagat kami semua ::

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin