pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Tuesday, June 16, 2009

DADDY'S DEAREST CONTEST

salam dan selamat pagi..pagi ni dengan penuh semangat aku berjalan2 kat sekitar taman perumahan aku ni dan dengan tak sengaja terjumpa ler blog ni..Isabelle...frankly..
yang menganjurkan satu contest sempena fathers day yg akan datang..
ni ler contest nyer..Daddy's Dearest Contest..
n3 start date is 1st June..closing date plak on 19th June..
OMG..tinggal bape hari je lagi...x kira, x kira..nak join gak...
cute kan tajuk contest ni..secute blog penganjur dan seme peserta2 yg join..
aku pun hapa lagi..dengan penuh semangat waja..balik rumah aku..(blog aku ler..) dan mula men'dig' file gambo2 paberet aku...
syarat ke3 contest tu ialah :
3. Upload a creative/dramatic photo of the father with son/daughter and explain why do you think your picture is unique.
so ni la aku upload foto yg paling dramatic bagi aku..
kenapa aku kata foto ni unik dan dramatik....?
sebab gambar ni aku shoot spontan jer..aku kan suka random shooting...klik sana klik sini bila check balik tgk tershoot moment yg teramat menyentuh perasaan aku..
my little princess YaSmIeN tengah try nak amik coin dari mulut PaPa dia..
PaPa dia ni dah memang ler tabiat dia kalo x cukup tgn or sebenarnya cukup tp dah tabiat suka pegang dgn mulut esp his car key..
he he my little princess baru 14bulan masa ni..sampai terjelir lidah try nak amik coin tu..n at that moment gak aku yg perati dari jauh menyaksikan kejadian menyentuh jiwa raga aku tu. bila tengok PaPa n YaSmIeN bergelak ketawa bergurau berdua..Tuhan je yg tau bahagia sungguh hati aku masa tuh..
aku berharap sangat foto ni menang sebab nak bg surprise kat hubby yg dah byk bersusah payah demi kami..furthermore aku nak tebus kesilapan aku few days ago..we had a very silly argument on his birthday last 8th June that leads to 4days of "break/clash"..
Maafkan Ieda sayang............. sahabat semua jom la sama2 memeriahkan majlis..sempat lagi ni nak join...klik je kat banner contest kat atas ni dan follow e rule...
"Hingga Hujung Nyawa"

1 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Abah Mui'zz said...

Abah memang suka gambar tu, sejak dari gambar tu jadi gambar kat YM lagi.

Biasa la 'clash' antara suami isteri. Ia membantu kita lebih kenal diri kita dan diri pasangan kita. Asal jangan lama2 sangat dah ler, sebab kalau dah lama tuh, itu kira dah pertahan ego.

semoga bahagia selamanya, insyaAllah.

Blog Widget by LinkWithin