pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Friday, June 19, 2009

UPDATING/UPLOADING MY FAV PICCA

sorry woit..i've been busy this couple of days..he he..of coz la sbb papa in da house..bukan selalu kami dapat bersama 4gether time my hubby off.selalunya time off lama skit byk masa di habiskan not 4gether ajer.contohnya balik kampung ke.hubby sukan ke.but most of e time we all balik kampung ler.aku bukan x suka balik kampung..tp jarang sgt masa we all 4gether di habiskan as true family.mean kami 4 org je dok bersantai kat umah kami ler.bukan umah mak-mak kami.kije shift..banyak ler masa kene korban..
tp n3 ni aku malas lg nak cite apa xtvt wednesday n thursday..tp sengaja nak upload picca2 yg aku suka..cam pic ni..time ni aku belum deliver adeq aniq lagi..dengan peyut yg bosa aku sibuk ikut mak aku beli barang dapur..dah namanya pun beli barang dapur kan..so x sah ler kalo x full troli tu he he..dengan kakak kakak sekali sumbat dlm tu..ngeh ngeh..aku lebbih rela dia dok bersempit dlm troli tu daripada lepas dia dlm pasaraya..kalo aku lepas jawabnya jenuh ler nak kejar..lari tu dah 1 hal..dia shopping sama tu 1 hal lain.selamba je capai barang letak dlm bakul.apa saje yg dia leh capai..yg dia suka2 amik tu x kisah ler leh letak smula..barang yg dia mmg nak tu kalo pulang semula dengan pantas dia amik semula dan letak lam bakul..

letih aku kalau masuk pasaraya berdua dgn dia aje.so kalo nak masuk pasaraya kene ler dgn hubby or adik aku or sesapa yg larat nak babysit dia...

ni satu lg fav picca aku..si adeq aku baringkan atas dia sbb dia nak..mmg dari adik dia ni lahir dia x takut nak try pegang or dukung..sampai kadang2 aku naik risau nak tinggal sekejap..takut di hangkutnya si adeq ni..ha x ke haru...

antara most adorable picca..yg ni siap aku wat wallpaper kat tepon aku..time ni kakak kalo di suruh bergaya depan camera dia akan buat muka gitu..tersengih..tp skang dah xde dah wat gitu..sbb dah besar skit..sebab lain aku adore picca ni coz ke3-3 permata hati aku ada dlm picca ni..berbiru sedondon lak tu..

ni lagi fav aku temanya sama cam yg kat atas tp watak yg lain sket..papa dah interchange tempat dgn mama..tp aksi kakak tetap ler sama..tersengih cam kerang busuk...

another kakaks action..suka sgt sbb dapat riba adeq..

alamak..aku dah tersangat ler ngantuknya ni...esok plak ler hapdet story yg 2 ari lepas..k chow... ..

"hingga hujung nyawa"

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin