pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Tuesday, July 28, 2009

:: SEVEN WONDERS ?? ::

yang pergi tetap pergi.. kita yg hidup ni kene amik iktibar atas setiap yg berlaku kan.. actually i'm still sad bout sunday mourning.. but life must go on rite?.. let the memory remain.. wahai atie.. mengapakah aku tersenarai on ur top7 list..? on top plak tu..hu hu.. adakah kerana aku teramat sepesel..? atau kerana aku teramat deserve..hi hi...? apa pun aku anggap tuju-tuju atie tu sebagai penghormatan pada aku.. ye lah sbb aku on top list lg..muahahah... 7 ciri wanita/lelaki idaman anda:

1. semestinya Penyayang, caring n understanding
2. masa sekolah dulu penah berangan nak yg pakai uniform..aku dapat !!
3. Beriman
4. kelakar bertempat
5. tak kekok buat keje umah
6. romantik ler sket..
7. yg suka makan masakan aku..
7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup:
1. dulu2 aku minat cheng e-kin
2. saing kat kipsas..sempat gak ler couple ngan dia jap..cite dolu2..malu awwww..
3. aku minat celine dion..suara dia siok di dengar..
4. arwah pak njang aku, abang ayah..arwah sangat hensem..
5. skang aku minat kat PB118161
6. i'm in love with Papa_Mien
7. my parent..ayah seorang yg tegas..dia menghukum hanya dgn mata, mak aku plak..bleh jd kawan kami..aku paling admire depa dlm hal rumahtangga..sampai skang x segan2 menunjukkan kasih sayang..
7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:
1- nervous giler
2- mesti asik nak terkucil he he..
3- tetiba control segala..cara cakap jd lain..blush..blush..blush..
4- bulu roma meremang..x leh sorok sbb mmg org akan nampak bulu roma aku..
6- oh sungguh bahagia sampai org leh nampak glow at my face..
7- seme perasaan2 setiap kali aku kuar dgn my cyg..
7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:
1- Sony PSP
2- Sony lense
3- pakej umrah kalo ada rezeki
4- BMW yg kene tunggu aku kaya dulu
5- Xbox supaya cyg dpt layan game bola dia
6-another dslr..so x yah ler share..
7- another 4 or 5 kids..huh??cyg nak anak ramai..tp kene delay dulu production due tu current world affair..hurm..
7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:
1- Because You Loved Me by Celine Deon..sama cam ko atie..hi hi
2-Ba Ba black sheep...
3- twinkle2 little star
4- total eclipse of my heart
5- Truly Madly Deeply by Savage Garden
6- I Knew I Love You by Savage Garden
7- lagu zorro..yg ada lirik i want to spend my lifetime loving you..
Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:
1- cyg
2-j shiela
3-ceera
4-hamis jalika
5-...ermmm...
6-faz
7- kau ler..ko ler yg tgh baca ni..cari apa lg.. arghhhh...aku lapooo...makn jap...

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin