pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Monday, July 27, 2009

:: AL-FATIHAH..:;

semalam rest day aku.. so byk ler perancangan aku yg aku rancangkan since hubby pun off @ the same day..he he..suke.. kebetulan lak ada ekspo pengguna kat kuantan ni sampai ari semalam ler gak.. so aku dah cakap kat hubby nak bw si nonet2 ni jenjalan.. dah lama x jalan seh.. sebelum terlupa aku nak wish tru my pondok buruk ni.. SELAMAT HARI LAHIR YG KE 28 to my sweet sis..ATIE.. semalam besdey dia..aku lupa nak wish sbb smlm schedule pack he he.. berbalik cite jln2..sebelum nak pi ekspo my cyg ajak g makan nasi myk..aku eksaited nak berjangak pegi kenuri..heheheh.. sebab kan aku dah boleh pakai baju2 kebaya aku zaman anak dara..hins hins..kembang aku ni.. cyg kata nak g lepas solat zohor..aku pon on9 ler jap.. lepas melodi aku tgk cyg dah lentok.. adik dah senyap dlm buai.. kakak siap landing baek atas tilam dia.. pak lang depa pun siap berdengkur gak..memula aku layan jer on9.. lama2 mata aku kuyu..aku pon ngantuk gak.. tanpa berfikir panjang apatah lg menutup lappy..aku terus jer bum..join kakak.. he he he.. aku sedar jer adik tgk merengek jaga dah..aku pun keluarkan dari buai dan biar dia main sorang.. bila dia dah tepuk2 muka aku dgn tangan kecik comel dia aku dah x leh tido dah..ampeh.. aku pun sambung on9.. tgk ada mel baru.. al fatihah to bro fendi.. hah..aku terkejut giler.. cam x percaya..gopoh2 aku kejut hubby aku suh confirmkan.. lepas make a few calls n baca a few mels mmg confirm berita yg kami dpt.. arwah kemalangan kat bentong.. arwah cam biasa riding his superbike R1.. arwah yg aku kenal biker tegar yg suka layan lap area Awana Genting.. almost everyweek dia akan layan lap kat sana.. sorang atau dgn bikers yg lain.. mungkin dah takdir ajal dia dgn R1nya tu.. ekcli aku baru sangat kenal dgn bro ni.. sama2 baru join shutterclan.. aku sempat jumpa sekali dgn bro..kat mesramall masa TT session.. itulah kali pertama dan terakhir aku jumpa arwah bro.. first time jumpa kat pintu masuk food court mesra mall without introducing ourself arwah tegur kami..Amir n MaMa amieda yer..masa tu pelik gak sbb x pernah jumpa face to face.. baru kami tau bro berjawatan tinggi kat sana..bidang yg kami study lak tu.. masa jumpa tu geng seme seronok gila di racun oleh arwah..dslr canon d1 ke lupa dah aku.. perghhh..gadget bro nilainya sekerat tahun gaji cyg..itu yg di bawa jer..yg di katanya camera encet.. yg dlm drybox dia entah berapa ler gaknyer.. arwah popular di kalangan kami sebagai sifu panning..aku pun a bit blur bab panning ni.. pastu dia suka amik gambar sunset or sunrise.. pic2 arwah mmg kelas.. dari sebiji cawan berlatarbelakang twin tower pun menjadi dek tgn arwah.. bercerita pasal bro buat aku sedih.. pasal aku x sempat kenal dia lama.. x sempat dpt ilmu safety dari dia..aku mmg ada mintak dia tolong on our projek paper.. dan dia tak byk soal sudi nak tolong kami..tp dek tuntutan masa dan macam2 hal membuatkan kami terdelay nak tya bro pasal projek paper..sehinggalah last friday kot cyg kata mel kat bro nak proceed on projek paper tu..with his guidance.. arwah x sempat reply mel tu.. arwah pergi dulu..Allah lebih sayangkan dia.. yg bersweater hitam tu lah arwah bro fendi...

satu2 nya pic bro by my sony alpha200... semoga roh arwah tenang di sana.. al fatihah...

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin