pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Saturday, June 27, 2009

MOVING TO A NEW HOUSE..

salam all..
di atas sebab2 yg tidak di sengajakan..sebenarnya leh kira cam sengaja gak ler sbb tangan ni teramat ler gatal cam tangan my hubby last post...
itu lah tanda me n my hubby serasi sbb memiliki tangan yg sentiasa tergedik2 nak kosik itu ini..hehehhe...
akibatnya...
rumah lamaku yg aku sewa dari PyZaM mengalami kerosakan yg malas dah aku nak cari puncanya..
rumah lama tu jd senget benget..hua hua hua..
so seharian td aku melakukan xtvt berpindah ke rumah baru ni..
tp bila dah pindah baru aku perasan rupanya rumah baru ni xder garden di kelilingnya..
nampak terlalu moden plok..
arghhh...
lantok ler..janji aku x fenin kefala mikior..he he..
so enjoy ur view @ my new house...

"Hingga hujung Nyawa..."

1 oRg Yg PuJi/kUtUk:

youngcampbell said...

kudos to you! :D

Blog Widget by LinkWithin