pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Friday, June 5, 2009

MINGGU2 AKHIR MAY YG MELETIHKAN..

salam ukhwah para kenalan pelawat2 blog yg selalu mengikuti perkembangan aku... sementara putera dan puteri @mieda@ tgh tido ni aku amik kesempatan mengapdet blog ni..fheww...dua minggu lepas mmg mencabar mental dan fizikal aku sebagai isteri dan mama..sampai hari ni pun terasa lg saki baki kepenatan tu..fizikal mmg x leh nak elak dah sbb puteri aku ni dah masuk fasa yg aku kategorikan 'ya allah tuhan je yg tau'. Nakal nya mintak ampun..time dia tido je la aku boleh berehat.time dia tido gak ler satu2 nya masa yg umah aku aman damai..waktu lain dia akan bergerak menakal yg selalunya bermotif "MISSION:MY LITTLE BROTHER..HE HE.." ada jer benda yg dia akan apply kat adik dia..yg si adik lak aku rasa dah lali kot kene dgn kakak. seboleh mungkin dia akan tahan n lawan. kalo sakit sgt cam kene gigit ke baru dia melalak..kalo setakat kepala botak tu kene lepuk2 manja dgn kakak dia wat dono jer.. dlm 22hb x silap aku, adik demam. teruk gak demamnya. kadang2 sampai menggigil bibir. kebetulan lak hubby aku terlibat dgn karnival sukan. mujur gak ler buat kat kuantan. so x ler risau sgt aku. almaklumlah..musim2 influenza nih..adik lak baru 4 bulan..akceli minggu sebelum ni hubby n kakak dah dah kene demam dulu. mula2 kakak. ptg hubby lak kene. melepek dua beranak tu. mujur time tu MIL n SIL aku ada, so x ler jenuh sgt aku pasai depa jaga adik mentara aku melayan 2 beranak tu..alhamdulillah kakak demam sehari aje. ari ke2 panas dia dah kurang. dia pun dah aktif menakal semula. tgl papa dia lak mlm tu dah reda skit demamnya. tetiba ari ke2 lepas dia balik dr bandar dia demam semula. berkelubung sampai mlm. mlm tu baru la dia nak g klinik. pastu dah ok hubby n kakak lat bape ari adik lak ada tanda2 nak demam. aku pun siap2 kasi ubat demam yg mmg standby kat umah dgn harapan x jd demam. hmm..demam jugak dia..

adik demam..kakak lak papa kata cam nenek kebayan..he he

minggu akhir lak berjalan cam biasa ler..kakak dgn kenakalan dia..adik dgn kemajuannya..dah boleh niarap yey yey..

aksi2 spontan kakak..gambo byk noise sbb guna cam cikai aku je..w660i..he he

"hingga hujung nyawa"

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin