pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Sunday, March 29, 2009

JEJAK KASIHAN..AJEEM..NINA..MIEN(KAKAK)..ANIQ..

hurm...ptg td aku wat makan2..sempena jumpakan anak2 aku dengan aunty2 dan uncle2 depa.aunty atie, aunty sue, uncle pian dan uncle man...aku pun jumpa la pertama kalinya dengan NiNa cute...comel..nnt besar mesti ramai pakwe...ajeem..encem..tp ajeem demam..so kakak pun x main sgt ler pasal ajeem lembik jer..penin kot..ngan nina papa jer yg main pasai papa mmg suka minah tecit yg comel..tp kakak jeles daa bila papa dukung nina..and kakak nangis bila papa bg nina baring kat tilam adik aniq.. wah sue..mmg betul bila ko kata ko sediakan perut yg lapo..muahaha...bertambah2 makan bolognese aku..man pun sama...tp xpe..aku suka bangat kalo aku masak org makan byk...lain kali kalo dtg umah aku lg makan byk2 lg yer..ko request jer nak makan aper..aku masak..tp aku nak try wat pasta lak nnt yg pakai tuna tu..carbonara ke apa tah nama tu..tgh cari resepi ni..nnt kalo jumpa resepi aku wat dan jemput korang lagi.. wei sorry ler kalo layanan x seberapa...fyi..hubby aku mmg kaki sports..seme sport dia layan..esp bola..dia fan liverpool..tv pun kalo dia ada maka dia conquer la remote astro..hu hu hu...

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin