pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Tuesday, March 31, 2009

aku rindu...

semalam 1st day aku anta anak2 aku kat mak aku.. mlm 1st anak2 aku xde aku sunyi giler.. ye la biasa ada jerit2 si kakak tu..sekali sunyi sepi umah aku..nak tgk movie pun x selera.. ari ni lak aku berdua dgn hubby jer kat umah..aku pandang ko..ko pandang aku..aku nak balik pekan tgk anak nnt takut si kakak tu nak ikut balik lak..adik xpe..yer la..belum 3 bulan..apa tau..hehheh... Maksud Ciuman. sbg panduan serta teladanKenali tabiat suami melalui bahagian yang dia suka cium:- 1.Suka cium dahi isteri.....suami yang romantis. 2.Suka cium pipi isteri...... ..suami yang penyayang. 3.Suka cium mulut isteri...... .suami yang gelojoh. 4.Suka cium tengkuk isteri...... ..suami yang mata keranjang. 5.Suka cium telinga isteri...... ...suami yang sensitive. 6.Suka cium leher isteri...... ...suami yang penyabar. 7.Suka cium buah dada isteri...... ..suami yang suka bermanja. 8.Suka cium tangan isteri...... .suami yang hipokrit. 9.Suka cium ketiak isteri...... .suami yang menerima isterinya seadanya. 10.Suka cium kemaluan isteri...... suami yang pemalu. 11.Suka cium punggung isteri...... .suami yang suka bergurau. 12.Suka cium kaki isteri...... .suami yang terlalu menghormat isteri. 13.Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri...... suami yang mementingkan diri. 14.Suka cium seluruh bahagian badan isteri...... ..suami yang baru balik dari outstation. -->muakakakkaakak renung2kan suami anda di no berapa n sila komen..bahagian aku mmg tepat hehhe...

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin