pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Sunday, November 1, 2009

:: KEMBALI DENGAN CERITA2 TERBARU ::

salam to all my dear friends n follower.. dah lama sungguh aku x mem'blog'.. almaklumlah..dah upgrade dari stay at home mama to working mama.. dah join kengkawan aku dah.. mesti tertanya2 apa latest story aku kan...??? well..tersangat banyak perkara baru dlm hidup aku skang.. yg indah..yg hangat..yg dingin..macam2 adaaa...!!! mmmmm..tersangat byk perkara baru sampai aku kene wat list kot.. jeng..jeng..jeng.. 1. my princess dah genap 2 tahun pada 10/10 yg lalu... 2. my prince is walking..and walking..and walking.. 3. my project paper proposal has been approved..yeahh.. 4. susah nak cari babysitter yg boleh caye, so aku terpaksa hantar my babies ke kampung 5. jumpa anak once a week ajer..sob sob sob..mama sedeyyyy.. 6. dah kene drive sendiri ke tempat keje sbb driver dah ada keje lain..hu hu.. 7. eh eh lupa plak..kakak dah cakap tp ayatnya cam odd plak..e.g.: mama..inge masuk alam air . ertinya : mama..air masuk dlm telinga.. hmm... itu saje 7 perkara baru yg dapat aku fikir skang..hurmm..neh la buah tangan sket buat pengubat rindu korang seme. adeq n makdenye.. kakak yg alwayyyyss sayang adiknya.. me n hubby during modenas trip.. adeq yg comel.. nak prevent dr h1n1 ??? so thats all lah utk hari ni.. nnt ada masa aku update lg k... mmmuuuaaahhhhh.....

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin