pondok kecil saya

ini pondok kecil aku..aku suka hang out kat sini..cakap apa yg aku suka dgn sesiapa yg aku suka..har har har...so kalo ada yg nak terwek bila baca cerita2 aku ni tolong wek jauh2 yer...suka hati aku la aku nak citer apa kan...pondok aku...kalo x suka syoh..syoh..pi maen jauh jauh nu..tp mekasih byk2 ler pada yg sudi hinggap kat pondok aku ni..jenguk2 ler sekali pondok aku yg mee segera kat SINUN yer...klik sini or sinun..

KELIK KELIK KELIK

Thursday, July 2, 2009

cat day...??

hollaaaaaa...
kakak mengganas..
(..sorry for poor image..)
is today the worlds cat day...?take a look at ur left...the cat is 'meowing' everywhere..ada yg nak barter trade kucing..ada yg berkehendakkan kucing..ada yg saje2 cite pasal kucing...hmm..cam pelik jer..am i missing something ?
should i talk bout cat also..i love cat but dont have one..dulu pernah bela sekeluarga kucing ala2 persian yg tetiba mai kat umah aku..masa kakak baru belajar merangkak kot..tp fikir2 nak buang sbb little kitten yakni anak2 kucing tu dah start berak merata..kakak plak jenis ganas siap penyet2 kitten tu sampai terjerit le si anak kucing tu..tp belum sempat buang ibu dia dah bw lari seme anak2 dia..hu hu..maybe dia faham kot aku berniat nak buang dia..sebelum dia di buang baik dia lari kot..
ekekek..teringat plak pic aDeQ yg kat bawah kusi tuh...

0 oRg Yg PuJi/kUtUk:

Blog Widget by LinkWithin